|
FORUM WĘDKARZY WYCZYNOWYCH NAJWIĘKSZE W POLSCE KOMPENDIUM WIEDZY O WĘDKARSTWIE WYCZYNOWYM!
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zioaml
Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 17:40, 20 Sie 2010 Temat postu: laczenie gum |
|
|
Witam!
Wpadłem na pewien pomysł który niekoniecznie musi sie sprawdzić mianowicie chodzi o to aby do cienkiej gumy np 0,8 dowiązać mały kawałek grubej gumy np 1.8 w przypadku trafienia bonusu, np 2metry 0.8 i pół metra 1.8 ( w przypadku gdy mamy przypon dobrany nieco słabszy niż granica możliwości gumy 0.8 ) wtedy nasz bonus gdy wyciagnie praktycznie cala gume 0.8 ( co dla niego pojdzie z latwoscia )będzie jeszcze trzymany i amortyzowany przez gumę 1.8 która jak wiadomo słabiej się rozciąga
sposób połączenia, może krętlik? albo poprostu związać dwie gumy ze sobą?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez zioaml dnia Pią 17:42, 20 Sie 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pyton
Dołączył: 22 Gru 2007
Posty: 1979
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ursus
|
Wysłany: Pią 18:08, 20 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
to nic innego jak stare i popularne tzw bungy
Często to stosuje, ale nie daje aż takiej roznicy w gumie. U mnie konfiguracja do topu na leszcza w kanale jest często taka: top 3 elementy (2,7m) w to ładuje jakieś 2,2m gumy 0,8mm a reszta to guma 1mm. Obie gumy łącze ze sobą poprostu jak przypon i zyłkę główną za pomocą zwykłych pentelek. I tak nie ma szans żeby węzły przeszły w zbyt cienkie elementy wędki. Przy takim połączeniu i proporcjach pracuje to bez zarzutu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fkuzi555
Dołączył: 28 Kwi 2007
Posty: 286
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Polska Południowa
|
Wysłany: Śro 15:33, 02 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
a nie rozwiazuja Ci sie petelki? cos mam z tym problem i po mocniejszym pociagnieciu za oba kawalki na ogol ciensza guma mi sie rozwiazuje i nie bardzo wiem, jak zmienic wezel, zeby tego uniknac.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mati91
Dołączył: 28 Lip 2008
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Ostrowiec Świętokrzyski
|
Wysłany: Śro 15:41, 02 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
przed zaciśnięciem węzła musisz go zwilżyć zanim zawiążesz i zaciągnąć tak mocno jak tylko dasz rade (byle nie urwać ).
Nie powinno puścić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
długi
Dołączył: 18 Gru 2010
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Śro 20:48, 02 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
A nie lepiej poprostu użyć amortyzatora latexowego,może i hol będzie trwał trochę dłużej ale będą większe szanse na wyholowanie bonusa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|