![Forum FORUM WĘDKARZY WYCZYNOWYCH Strona Główna](http://www.zawodywedkarskie.info/images/photoalbum/album_330/dsc_0015_t1.jpg) |
FORUM WĘDKARZY WYCZYNOWYCH NAJWIĘKSZE W POLSCE KOMPENDIUM WIEDZY O WĘDKARSTWIE WYCZYNOWYM!
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Disek
Dołączył: 24 Wrz 2013
Posty: 278
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pią 14:37, 30 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
I właśnie o tą promocję firmy nam chodzi.
Często bywa tak, że potrzebujemy jakieś drobne akcesoria - porównujemy wtedy nie raz akcesoria wielu producentów pod względem ceny, wykonania etc.
Nawet jeśli zobaczymy w jakimś katalogu takie akcesoria Daiwa to w przeciwieństwie do wielu firm - Maver, Sensas, Trabucco, Milo, Jaxon, Traper, Robinson, Mivardi, Rive itd. itp. Daiwy nie porównamy - świetnym przykładem wejścia na rynek z nowym sprzętem może być sklep w Gozdawie prezentujący nam ofertę Preston. Nie twierdzę, że każdy by wybrał Daiwę (bo nie będzie najtańsza) ale poprzez bardzo ciekawy design z pewnością przekonała by do siebie trochę osób (kiedy widzimy cenę możemy jakoś sobie pokalkulować) przez co sama Daiwa by miała zyski i powoli by się na naszym rynku jakoś sytuowała - aktualnie jest na zapomnianym marginesie.
Rozumiem, że mogą tam pracować tylko 2 panie, które mają bardzo dużo na głowie - ale przez to czytamy w internecie, że wszyscy się muszą fatygować za zachodnią granicę z serwisem i wszelkimi zapytaniami (jeśli nie jestem klientem żadnego sklepu to chyba jednak jest trochę logiki w zapytaniach o ofertę i szczegóły dotyczące produktów u dystrybutora - tak jest wszędzie). Cierpi na tym tylko Daiwa. Nawet 1 etat więcej w takim wypadku, który odciążyłby te 2 panie sam by na siebie zapracował w firmie i mógłby przynieść spore zyski. Firma powinna rozwijać się, a nie stać w miejscu. Co jest dziwne? Wszędzie czytamy, że Niemcy przepraszają za zaistniałe sytuacje związane z niewydolnością naszej Daiwy to dlaczego nie reagują? To powinno leżeć w ich interesie.
Nie mnie oceniać politykę firmy - po prostu szkoda, że trudno zdobyć informacje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SKLEPMEN
Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: sieradz
|
Wysłany: Sob 21:30, 31 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
WITAM
u mnie wyglądało to tak
telefon do daiwy
dostałem na maila nr konta
wpłaciłem kase
i po 2-3 tygodniach otrzymałem paczke
to było w tamtym roku na wiosne
a co do cen to jest daiwa która sie ceni ale jakiś upuścik dostałem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
liquid27
Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Coventry UK
|
Wysłany: Nie 12:49, 01 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Witam,jesli w Polsce jest tak duzy problem z dostepnoscia i pzedstawicielami Daiwy to proponuje o kontakt poprzez Facebooka z Steve Ringer lub Will Raison. Steve napewno odpisze,znam go osobiscie i wydaje mi sie ze moglby jako konsultant firmy pomoc w tym temacie.Podejrzewam ze tu na wystpach nic o tej sytuacji nie wiedza...Jesli ze wzgledow jezykowych kontakt bylby problemem,to Steva bede napewno widzial w przyszla niedziele na zawodach wiec moge mu o problemie wspomniec lub moge poprostu mu ta sytuacje opisac na FB. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
alexander27
Dołączył: 18 Lut 2009
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: miasto
|
Wysłany: Nie 13:30, 01 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Jeśli chodzi o Daiwe Polska to jest tajemnicą poliszynela dlaczego sprzęt jest sprzedawany poprzez jakiś sklep internetowy( mowa o tyczkach) a nie bezpośrednio poprzez Daiwe. Może Pani która zajmuje się sprzętem wyczynowym w Daiwie odpowie na te pytanie pewnie będzie na Rybomani w Poznaniu zawsze można zapytac.a poza tym ceny w Polsce odstraszaja.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez alexander27 dnia Nie 13:31, 01 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pyton
Dołączył: 22 Gru 2007
Posty: 1979
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ursus
|
Wysłany: Nie 16:36, 01 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
dlaczego tajemnicą... po prostu zarabiają jeszcze na marży detalisty Już nie mówiąc o tym, że hurtownika też omijają. Z 60% wiecej jak nic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Disek
Dołączył: 24 Wrz 2013
Posty: 278
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Nie 17:13, 01 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
pyton napisał: | dlaczego tajemnicą... po prostu zarabiają jeszcze na marży detalisty Już nie mówiąc o tym, że hurtownika też omijają. Z 60% wiecej jak nic ![Wink](http://picsrv.fora.pl/images/smiles/icon_wink.gif) |
"Tajemnica poliszynela" to troszkę inny termin w zasadzie to świetnie się wpasowałeś
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
liquid27
Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Coventry UK
|
Wysłany: Nie 22:56, 01 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Ludzie przestańcie jęczeć i skontaktujcie sie bezpośrednio z Daiwa UK poprzez choćby nawet Facebook zamiast snuć domysły itp... Masz problem,pisz do źrodła jeśli jest taka możliwość ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
enzo
Dołączył: 28 Paź 2014
Posty: 227
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Nie 23:16, 01 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Jak trzeba to piszemy DE,UK a PL niestety nie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
matchless
Dołączył: 09 Lip 2013
Posty: 349
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Pon 11:58, 02 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
liquid27 napisał: | Ludzie przestańcie jęczeć i skontaktujcie sie bezpośrednio z Daiwa UK poprzez choćby nawet Facebook zamiast snuć domysły itp... Masz problem,pisz do źrodła jeśli jest taka możliwość ... |
Nikt nie jęczy, więc daruj sobie osobiste wywody. Nie po to jest przedstawiciel Daiwy w Polsce, by ludzie pisali na fejsbukach Daiwy UK czy DE. Jeśli nie rozumiesz powodów tej dyskusji ani argumentów, które się tutaj pojawiły, to przeanalizuj jeszcze raz dokładnie temat. Bo dotyczy on zachowania i funkcjonowania tej firmy w Polsce, możliwości kupowania w Polsce i tego jak działa przedstawicielstwo. Jak będę chciał usilnie kupić tyczkę czy kosz Daiwy, to kupię w jakimkolwiek zagranicznym sklepie i mi przyślą do Polski. Ale chyba nie o to chodzi prawda? Jak kupujesz Opla, to nie musisz po niego jechać do Niemiec ani sprowadzać na lawecie (mowa o nowym samochodzie z fabryki) tylko kupujesz w salonie w Polsce, bo Opel prowadzi sprzedaż w naszym kraju. Więc jeśli Daiwa prowadzi sprzedaż i ma przedstawiciela na nasz kraj, to informacji o cenach i możliwościach oczekuję od nich. Nie są zobowiązani do odpowiedzi, ale rynek ich odpowiednio zweryfikuje. Już to zrobił i w obecnych czasach, przy coraz silniejszej konkurencji znikną z niego i tym kilku panom w designerskich koszulkach nie pomoże ani zapraszanie Raisona na targi ani kręcenie filmików promo marki, de facto ledwo widocznej na naszym rynku. W biznesie obowiązuje jedna zasada - klient nasz Pan. Ja nie będę płakał ani jęczał (jak to określiłeś), bo nie mogę kupić tyczki Daiwy, ich kosza czy innej dupereli. Nie będę wypisywał do ludzi zza granicy by łaskawie mi odpowiedzieli. Wybiorę produkt innej marki, przedstawiciela który obsłuży mnie należycie i podejdzie poważnie jak do klienta podejść powinien. Tak działa rynek.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|